Bewertungen von Mr. Sushi Almere

Neue Beurteilungen

5.0
Sb
11 Juni 2025

Heerlijke sushi, vers en kwalitatief. Bezorger was alleen half uur later dan gepland, hierover werd er niet gebeld of evt iets compenseren.

Dylan
6 Juni 2025

Altijd vers en heerlijk word geluisterd naar klant als je een vraag heb beste van Almere

Larissa Vasconcelos
4 Juni 2025

Fresh and delicious as always!

NFB
3 Juni 2025

Ik ben een vaste klant en heb lange tijd wekelijks besteld. In het begin was ik erg tevreden. De pokebowls waren lekker, de bezorging op tijd, en de service prima. Helaas merk ik de laatste weken een duidelijke achteruitgang. Er worden regelmatig sausjes of toppings vergeten, en de bezorging komt steeds vaker (te) laat. Gisteren werd er opnieuw een topping vergeten, en tot overmaat van ramp gooide de bezorger het tasje zonder iets te zeggen op de balie en liep direct weer weg. Geen “hallo” of “tot ziens”, totaal niet klantvriendelijk. Jammer dat de service zo achteruit is gegaan, want het eten zelf is (als alles klopt) nog steeds lekker. Hopelijk wordt hier iets mee gedaan, want als vaste klant wil ik graag blijven bestellen, maar zo wordt het steeds lastiger.

L. Eyking
24 Mai 2025

Heerlijke sushi's keurig op tijd bezorgd.

Astrid
24 Mai 2025
Wa
22 Mai 2025

Altijd heel snel bezorgd en lekker

Mandy
22 Mai 2025

Normaal gesproken zijn wij altijd heel tevreden en bestellen wij vaker poke bowl. Vandaag was het echter van mindere kwaliteit. De edamamebonen hadden een hele lichte groene kleur en waren groot opgezwollen. De smaak was niet goed. Deze hebben we het uit eten gevist. De zalm was ook niet fantastisch. Sommige stukjes waren mals maar sommige ook een beetje taai. Kortom, niet de kwaliteit die we gewend zijn.

Karina
18 Mai 2025

Het leek ons de sushi waren te snel gemaakt

Cansu
17 Mai 2025

Was snel en lekker bedankt ik blijf bestellen

Besma
13 Mai 2025

Helaas was ik dit keer teleurgesteld in de sushi. Crispy salmon smaakte niet zoals gewoonlijk zeer droog en smaakloos niet eens saus op, ging helaas gelijk de prullenbak in. Geen gember bij geleverd. De bezorging was wel snel, dat is het enige pluspunt van de bestelling

Cansu
12 Mai 2025

Het was heerlijk wel 45 min later dan levertijd had hem 18:00 besteld voor 19:00 kreeg hem 19:45 thuıs maar was heerlıjk en ook nog in de actie

Achie
5 Mai 2025
Ma
5 Mai 2025

Supersnelle en zeer vriendelijke service & heerlijk verse sushi

Olga
4 Mai 2025

Erg dankbaar voor een heerlijk, vers, geweldig product!

Esmee
22 April 2025

Op zich lekkere sushi, maar de crispy tonijn-sushi was niet met verse tonijn, maar met tonijn uit blik. Dat is totaal iets anders dan op de foto staat en dat was een behoorlijke teleurstelling als je voor ruim 80 euro bestelt... Niet voor herhaling vatbaar helaas.

Leon
13 April 2025

Matige sushi. Kreeg ook maar 2 kleine zakjes soja saus die halverwege het eten al op waren

Rania
31 MĂ€rz 2025

Top kwaliteit, top service, en snelle levering :)

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Honing
28 MĂ€rz 2025

Perfect op tijd geleverd, heerlijk vers, voldoende sausjes etc erbij. Update dat ze onderweg zijn. Alles was top!

Marije
25 MĂ€rz 2025

Helaas deels verkeerde bestelling ontvangen - komkommer maki besteld maar met zalm ontvangen. Toch erg jammer als je zwanger bent! Direct geprobeerd te bellen maar telefoonnummer lijkt niet te kloppen/ verbinding direct verbroken.

Dennis Lam
25 MĂ€rz 2025

Zoals altijd is de kwaliteit Top! Maar ik heb de FREEROLL niet ontvangen. Telefonisch zijn jullie onbereikbaar en ondanks dat ik 3 uur voor levering een e-mail heb gestuurd is hier niet op gereageerd. Ook het puntensysteem werkt niet. Heb al voor vele honderden euro’s besteld maar sta op 11 punten
. Dit mag echt verbeteren. Graag reactie? Vrgr Dennis

Larissa
24 MĂ€rz 2025
Mies
24 MĂ€rz 2025

Beste Sushi van heel Almere

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marcel van Geilswijk
23 MĂ€rz 2025

Zoals we gewend zijn was het weer erg lekker Het enige puntje dat ik heb is dit: fijn dat er geen plastic meer gebruikt wordt maar dit maakt het wel lastiger om de sushi uit de doos te krijgen. De kwaliteit blijft wel goed.

Olga
18 MĂ€rz 2025

Super lekker, fris, geweldig, heel erg bedankt!đŸ€—

Faria
5 MĂ€rz 2025

Bezorging binnen 10 minuten!

Barbara Repko
1 MĂ€rz 2025

Bezorger was te laat en ik kreeg de verkeerde sushi geleverd. Telefoon werd niet opgenomen, verschillende keren gebeld en toen moest ik met de auto naar de sushi punt wat 15 min rijden is (en 15 min terug) om de sushi om te ruilen. Parkeergeld moeten betalen. Dus dit was een duur geintje en ipv 19 uur eten aten we pas 20:15 uur. Schandalig er stond maar 1 jongen in de winkel van nog geen 20 jaar, hij was de enige medewerker (ander was ziek) en de telefoon bleef maar gaan maar hij had geen tijd om op te nemen. En had het ontzettend druk met sushi klaarmaken. Ronduit schandalig. Dit was de laatste keer dat ik hier iets bestel. Ik ga wel naar een andere sushi zaak! Je mag toch wel verwachten dat als je ruim op tijd besteld 15:30 uur dat je sushi om 19:00 uur goed en zonder verkeerde producten geleverd wordt. Ze hadden ruim 3 uur om de bestelling in orde te maken. Sushi is koud dus dat kan gewoon van te voren gemaakt worden. Ik ben zeer zeer ontevreden. Ik weet niet wie de leiding heeft,

Marcel van Geilswijk
26 Februar 2025

Ook dit keer was de bezorging uiterst correct en het eten weer erg lekker!!

Achraf
23 Februar 2025

Lekker, en op tijd klaar. Prijs ook goed.

Jorn
22 Februar 2025

Ze zeiden dat het een uur ging duren. Maar het duurde wel 2 uur. Gelukkig maakte de sushi het 100% goed.

Charlotte
22 Februar 2025

Bezorging was veelste laat. Daarbij waren de springrols niet geleverd. Meerdere malen gebeld maar er werd niet opgenomen.

Sander
9 Februar 2025

Prima Sushi, heerlijk gegeten! sn Snel bezorgd... een half uur eerder dan aangegeven... dat kan in sommige gevallen onhandig zijn. Enige minpuntje was dat de gember ontbrak, terwijl dit juist specifiek was aangegeven.

Anoniem
8 Februar 2025

Altijd zo lekker en snel bezorgd! Mijn favoriete sushi spot!

Marcel van Geilswijk
6 Februar 2025

Op het laatste moment besloten sushi te bestellen. De optie zo snel mogelijk aangekruist. De bestelling was er inderdaad snel en we hebben zitten smullen!

Nick Bouman
6 Februar 2025

altijd is het heerlijk nooit problemen gehad maar de laatste keer sushi viel uit elkaar de smaak was anders

Antwort von Mr. Sushi

Beste Nick, wat vervelend dat de kwaliteit van de sushi niet was zoals gewend. Stuur gerust een mail naar info@mrsushi.nl en dan compenseren we u. Team Mr Sushi

Flory
2 Februar 2025

As always, the best sushi!

Lourdes
1 Februar 2025

Heerlijke sushi, echt kwaliteit. Ik heb nog nooit zo echt genoten van sushi eten. Ik had wel sushi een keer gegeten en dan heb ik het over 20 jaar terug en het viel tegen. Na die ervaring nooit meer maar op aanraden van een van beste bezorger Bradley besloot ik een bestelling te plaatsen. Ik heb er echt geen spijt van....echt heerlijk 😋. Tot onze verbazing was Bradley de bezorger en het was leuk om hem weer te zien. Echt een fijne, leuk maar vooral een respectvolle tiener. Een 10+ voor Me. Suhi, eten was goed warm en goed ingepakt, sausen waren heerlijk en alles is netjes overhandigd aan ons. Goede service, blijf zo doorgaan.

Daphna
24 Januar 2025

Het duurde echt ruim anderhalf uur voor hee bezorgd werd en jullie waren telefonisch ook niet bereikbaar. Sushi was ook ijskoud bij aankomst. Echt jammer en niet van jullie gewend

Antwort von Mr. Sushi

Hi Daphna, bedankt voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor deze mindere ervaring met bestellen. U mag ons bij telefonische onbereikbaarheid ook altijd even mailen, dan kijken we of we via die weg alsnog tot een passende oplossing kunnen komen.

Karaca
19 Januar 2025

Bestel al jaren bij mr sushi almere, gisteren california roll gehad ipv sake roll. 4x gebeld maar niemand op. Vandaag wou ik weer bestellen en belde ik even om te melden dat ik gisteren verkeerde rol had gekregen. Nu werd er wel opgenomen door een onprofessionele jonge dame. Ik hoorde alleen maar “kan ik niks eraan doen”. Na jaren te hebben besteld bij mr sushi, een vaste klant minder!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Karaca, bedankt voor uw mail. Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de aangeboden service. Onze excuses voor dit ongemak. Neemt u gerust nog even per mail contact met ons op, dan bespreken we dit graag verder.

Mireille
18 Januar 2025

Ik vond het heel vervelend dat onze bestelling een half uur later werd bezorgd en wat ik bij de bowl miste is dat de saus apart werd geserveerd in plaats dat deze al vermengd was in de bowl.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Mireille, onze excuses voor de vertraging op de bezorgtijd. We hopen de volgende keer weer netjes op tijd te zijn. Wat betreft de pokébowl: geef in het vervolg graag even aan in de opmerkingen dat u de dressing gescheiden houdt. Dan houden we hier rekening mee.

Claudia
15 Januar 2025
Erica de Graaf
11 Januar 2025

Goede, lekkere sushi. Op tijd klaar en vriendelijk personeel

Dylan Klaassen
11 Januar 2025

Beste sushi Almere 100% en kwaliteit

Raheela
10 Januar 2025

Poke bal was teveel rijst en weinig van de toppings. Niet echt speciaal om Volgende keer weer te nemen. Sushi was heerlijk

Antwort von Mr. Sushi

Hi Raheela, wat jammer dat de pokébowl niet naar wens was en dat u niet tevreden was over de verhoudingen. U mag ons altijd even mailen of bellen om dit verder te bespreken, dan hopen we tot een passende oplossing te komen. Wel goed om te horen dat de sushi verder wel naar wens en verwachting was!

L.
1 Januar 2025

Heerlijke sushi's, en ondanks het noodweer netjes op tijd bezorgd. Topservice!

Joke
31 Dezember 2025

Besteld voor 17.45, om 17.30 wees het bezorgd. Want vroeg maar er heeft iemand dienst op Oudjaarsavond. En de sushi was heerlijk! 👍👍

Thomas
30 Dezember 2025

Sushi was goed, alleen de sojasaus (in zakjes) viel zowel qua kwaliteit als gemak nogal tegen in verhouding met de flesjes zoals ze eerst geleverd werden

Antwort von Mr. Sushi

Hi Thomas, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat u dit zo ervaren heeft en onze excuses voor het ongemak. We zullen dit intern verder bespreken.

..
30 Dezember 2025

Zijn ziek geworden de zalm was niet meer goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Beste, we schrikken van uw beoordeling. We hopen dat u zich inmiddels weer een stuk beter voelt! Neem in zo'n geval graag altijd direct telefonisch contact met ons op. Dan bespreken we de situatie graag gezamenlijk.

Iceya
25 Dezember 2024

Bezorger was er super snel en de sushi was heerlijk, nog lekker warm zelfs!

Marcel van Geilswijk
22 Dezember 2024
Larissa
22 Dezember 2024
L
20 Dezember 2024

Dit keer een minder goede ervaring helaas
 Een bestelling geplaatst voor 19.30 uur en na 2x bellen (hij zou met 10 min er zijn, dit werd een half uur!) om te informeren pas na 50 min bezorgd. Het zou fijn zijn als de klant daarvan op de hoogte wordt gesteld
 10 min is niet erg, maar dit is wel wat lang! Eerder heb ik al eens een goede recensie geschreven, maar dit mag ook gezegd worden denk ik
 Eten is gewoon lekker, maar de afhandeling en reactie was wat matig


Antwort von Mr. Sushi

Hi, bedankt voor uw beoordeling. We begrijpen heel goed dat u graag zou weten waar u aan toe bent wanneer het drukker is op een avond dan verwacht. We zullen ons best doen om u hier in het vervolg beter van op de hoogte te stellen en onze excuses voor het ongemak.

Daisy
13 Dezember 2024

Heerlijk gegeten!!! Genoten

K
13 Dezember 2024

Super snelle bezorging, altijd goede kwaliteit.

Tessa
25 November 2024
Ellen
23 November 2024

Prima sushi

Kelly
16 November 2024
Nicole
9 November 2024

Heerlijk gegeten!

De Raad
27 Oktober 2024
Olga
29 September 2024

Alles is op tijd klaar en superlekkere sushi. Hartelijk dank!đŸ„°

Jan Willem Melgers
23 September 2024

Sushi kwam zeer slecht aan, de bezorger vond het blijkbaar niet nodig om er zorgvuldig mee om te gaan. Alles zat door elkaar heen geschud in de doos. Erg teleurstellend.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Jan-Willem, wat vervelend om te horen dat uw bestelling zo rommelig was aangekomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze welgemeende excuses. Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op, zodat we dit zsm proberen op te lossen met u.

Juul
16 September 2024

Heerlijk gegeten en goede bezorging!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Yulia
15 September 2024

Wij waren blij met de bestelling. De broodjes en sashimi waren geweldig. Beste resultaat

Anonymous
14 September 2024

Normaal gesproken smaakt het mij beter maar deze keer viel het tegen. Smaak van de tonijn was niet zo, bosui beetje kleverig en saus erbij had een bittere nasnaak. Verder alles zoals altijd prima.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Wat jammer dat het eten dit keer niet naar uw wens was... Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op om uw ontevredenheid verder toe te lichten, zodat we kunnen kijken of er een oplossing is.

Yassmina
13 September 2024

Wat een slechte service! Bezorgtijd duurde langer dan 2 uur. Had gebeld en ze gaven aan dat het binnen 20minuten bezorgd zou worden. 20 minuten werden 40minuten.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Yassmina, wat vervelend dat u zo onverwachts lang heeft moeten wachten! Dit lijkt ons zeker niet de bedoeling... Neem even per mail contact met ons op, dan proberen we het netjes op te lossen.

Juul
8 September 2024

Altijd super snelle bezorging, veel eerder dan aangegeven. De dragon roll echt mijn absolute favoriet

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjolijn
6 September 2024

Ik vond de sushi dit keer best slecht het smaakte niet echt lekker.

Antwort von Mr. Sushi

Ha Marjolein, wat jammer dat het eten dit keer niet naar uw wens was... Neem altijd gerust even telefonisch contact met ons op om uw ontevredenheid verder toe te lichten, zodat we kunnen kijken of er een oplossing is.

Daisy
1 September 2024

Heerlijk gegeten. We kregen niet alles. Maar na even contact te hebben gehad was de rest er binnen 10 min. Wij zijn netjes geholpen.

Achrag
24 August 2024

Goede sushi en snelle bezorging.

Pauline
19 August 2024
B
11 August 2024

đŸŁđŸ±đŸ’Ż

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Desteny
10 August 2024

Top service en kwaliteit! Elke keer weer heerlijk!

M
7 August 2024
Joao
20 Juli 2024

Heerlijk!

Flory M
16 Juli 2024

After trying so many sushi places, this one is just perfect. Perfect taste and perfect price.

Barak
13 Juli 2024
Mart
11 Juli 2024
Dylan
28 Juni 2024

Heerlijk vers en beste sushi Almere

Elske
25 Juni 2024

Bestelling kwam een uur later dan verwacht. Gezien drukte door EK alle begrip voor, maar het was fijn geweest als dit tussendoor gecommuniceerd kon worden. Telefonisch niet bereikbaar en pas bericht via mail (50 minuten na verwachte bezorgtijd) op moment dat de bestelling onderweg is. EK schotel kwam nu pas na afloop van de wedstrijd. De kwaliteit was echter beter dan het spel van het Nederlands elftal: prima! Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Leticia
24 Juni 2024

Heel lekker het was zelfs warm !! Echt een aanrader shushi !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Daisy
22 Juni 2024

Bezorging was snel, het eten was vers en heerlijk

Eva
22 Juni 2024

Altijd lekker eten!

Middelveld
14 Juni 2024

Super lekker

Kelly
8 Juni 2024
L. Eyking
3 Juni 2024

Het was weer heerlijk! ZĂł vers! De beste van Almere

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Dylan
2 Juni 2024

Heerlijk vers top kwaliteit beste van Almere 100%

Flory
16 Mai 2024
Klaassen
10 Mai 2024

Vers goed en snel waar voor je geld echt heerlijk de lekkerste van Almere

Barbara Repko
6 Mai 2024

De lekkerste sushi in Almere. Ik bestel nergens anders meer. Ook de bezorging is altijd goed en op tijd. Soms zelfs eerder. Het spaarplan voor een gratis box is ook fijn. Alleen kan ik nergens zien hoeveel punten ik al gespaard heb. Het zou beter zijn om een account aan te kunnen maken zodat je snel in kunt loggen en kunt bestellen en meteen ziet hoeveel je gespaard hebt. Dit is echt een verbeterpunt. Ook met het downloaden van de app gaat het bestellen niet makkelijker of sneller dan gewoon via de site. Dus de app is van geen toegevoegde waarde.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
2 Mai 2024
Lisa
29 April 2024
Regina K
26 April 2024

17!!!!!! Minuten!!!! Mr. Sushi is altijd de go to, amazing đŸ«¶đŸŒ

Roos
25 April 2024

Dit is de 2 keer dat de sushi veelste vroeg wordt bezorgd. Een half uur. Ik ben dan nog aan t werk en mn eten wordt dan koud đŸ«ŁđŸ˜ž. Kwaliteit van het eten is erg goed. Alleen dan wel koud helaas .

Antwort von Mr. Sushi

Hoi Roos, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. We hopen in de toekomst te voorkomen dat dit nogmaals zal gebeuren. ‹ Team Mr Sushi

Charlenne
22 April 2024

Heel erg veel rekening gehouden met onze beschrijving en kregen naar vraag ipv vis kip gratis roll. Alles was super lekker en vers heerlijk

Julie
21 April 2024

Veel beter dan de meeste sushi in Almere, en snellere bezorging dan verwacht! Was er 20 min eerder dan werd aangegeven.

Dylan Klaassen
19 April 2024

Heerlijk vers en goed top restaurant beste van Almere

Courtney
13 April 2024

Zoals altijd weer super tevreden! Top kwaliteit en heerlijk vers

De Raad
5 April 2024

Jammer dat de freeroll er niet bij zat

Daisy
29 MĂ€rz 2024

Wij hebben heerlijk gegeten. Alles was goed verzorgd.

Mark
29 MĂ€rz 2024

Altijd snel en heerlijk vers gemaakt! Super vriendelijk personeel.