Beoordelingen van Mr. Sushi Almere

Recente recensies van Mr. Sushi Almere

4 sterren na 55 reviews

, 22-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer smakelijk, vega en vis goed gescheiden!

, 22-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bowl is pr weken geleden al verandeed v veroakking waardoor er minder inzit maar nu zat er bijna geen ingrediënten in behalve de sushirijst! Bijna geen edamamebonen, avocado, zalm, nori, etc. dit is niet okay

, 21-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik kreeg weinig sojasaus dit keer. 2 kleine bakjes voor 4 personen. Wel 4 stokjes gelukkig. Sushirijst was perfect volgende dag nog zelfs vers. Heerlijk!

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk😊

, 15-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was 3 keer niks. Sushi was koud net als het 3 dagen geleden gemaakt is en in de koeling verstopt. Zelf de tempura was net als een deeg terwijl het krokant hoort. De eerste keer dat ik sushi moest weggooien helaas !!!!

, 11-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 09-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is erg lekker, alleen bezorging heel slecht. Al 3 keer besteld hier en alle drie de keren kwam het meer dan een half uur te laat.

, 08-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn dochter heeft genoten!

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was heerlijk en snel gekomen.Met extra bakje sushi erbij.Lekker cadeau voor mijn verjaardag.Dank u wel😊😊😊

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!!

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

we hebben 2 dagen achter elkaar Eten besteld, sushi was erg lekker en vers, bezorging was snel. Vandaag hebben we bami en noodle besteld, (wok)het was niet te eten bami was erg waterig te veel gekookt en naar mijn mening niet vers. Helaas behalve sushi de rest weg gegooid.

, 03-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Sushi was prima en de prijs is netjes. Bezorging veel te laat en je wordt er niet over geïnformeerd

, 01-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levertijd en heerlijke verse sushi.

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was erg smaakvol. Boven verwachting erg goed. Ga zeker vaker bij jullie bestellen.

, 25-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 23-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Flamed salmon ebi besteld maar er zat geen ebi in???

, 15-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Garnaal in ebi tempura sushi niet goed gepeld. Bij een paar echt volle hap met schaal.

Reactie van Mr. Sushi:Sorry voor het ongemak namens het bedrijf. We zouden als bedrijf hierop zeker willen verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mvg, Mr. sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was matig van kwaliteit en smaak.

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw feedback, we zouden namens het bedrijf hier rekening mee houden. Mvg, Mr. Sushi

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond de rijst niet zo lekker, smaakte anders dan ik gewend ben bij jullie

Reactie van Mr. Sushi:Niet fijn helaas om dit te horen als bedrijf, Sorry voor het ongemak. We zouden hier zeker rekening mee houden. Nogmaals onze excuses. Mvg, Mr. Sushi

, 13-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Schimmel op de gember. Geen stokjes ontvangen wel gevraagd. Sushi valt uit elkaar

Reactie van Mr. Sushi:Niet fijn om dit helaas te horen als bedrijf. Normaal geven wij de stokjes automatisch bij excuses namens het bedrijf. Wat vreemd, wij bereiden dagelijks de wasabi, gember en de sojasaus.. Betreft de sushi we geven de feedback door aan de chef. Mvg, Mr. Sushi

, 11-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

helaas vaker besteld maar na vandaag ga ik niet meer bestellen. bezorgtijd viel nog mee 45 min moeten wachten. Maar dan mag je wel verwachten dat de crispy sushi warm is, de loempias warm zijn. En de sushi zelf niet uit elkaar valt. Ook waren de handrolls extreem veel gevuld met rijst teveel rijst! Jammer maar helaas voor mij gee mrsushi meer.

Reactie van Mr. Sushi:Wat jammer om dit te horen namens het bedrijf. Excuses voor het ongemak. We zouden dit zeker willen voorkomen voor de klanten. En proberen dit zeker te verbeteren. Mvg, Mr. Sushi

, 11-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Altijd geweldig lekker en een goede service. Lekker vers en goed voorbereid.

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback namens het bedrijf. Mvg, Mr. sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rommelige sushi; viel makkelijk uit elkaar. Snelle levering

Reactie van Mr. Sushi:Jammer om dit te horen namens het bedrijf, we zouden de feedback doorgeven aan de chef. Mvg, Mr. Sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijke sushi zoals wij gewend zijn en vriendelijke bezorging.. Crispy sushi was super dit keer fijn dat het iets minder gebakken is.

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback. Mvg, Mr. Sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel vers en lekker

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit is uitstekend en de bezorging prima op tijd. Ik miste alleen de yakitorisaus op de uramaki yakitoriroll. Die was dus droog.

, 27-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten! Goede service en prima prijzen

, 26-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en efficiënt.

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, en snel geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Die warme hapjes waren helaas lauw.

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima service super kwaliteit ik kom zeker terug

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top en snel bezorgt

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

, 09-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Veel te laat bezorgd, ondanks ruim van te voren bestelt en dus prima te plannen was als je dan belt gaat de zending net de deur uit.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk! Gefrituurde sushi kwam warm aan. Alles smaakt prima, geen klachten hier.

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We genieten iedere keer weer :-) betere sushi dan bij sushi point:-) we zijn happy :-)

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb 1,5 uur moeten wachten terwijl het er normaal in 30 min is, daarbij was Mn bestelling ook nog fout en wAs het na sluitingstijd dus kon niet meer bellen! Super vervelend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk ! En optijd mijn bestelling gehad

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

, 09-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had mijn bestelling voor 18:15 gedaan en om 17:55 was mijn eten er al Top vriendelijke bezorger Top zeker voor herhaling vatbaar ga zo door

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging. Sushi was vers en lekker.

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback namens het bedrijf. Mvg, Mr. sushi

, 08-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Ik had een bestelling geplaatst om af te halen, omdat er niet bezorgd wordt in mijn woonplek. We moeten 40 minuten reizen. Onderweg maar de winkel werd het thuisfront meerdere keren gebeld dat de bestelling 3 kwartier later dan afgesproken tijd pas afgehaald kon worden, omdat de zaak nog dicht was! Dit waren rommelige telefoongesprekken. Aangekomen bij de winkel, die inderdaad nog gesloten was hebben we moeten wachten tot deze open was en de bestelling klaar was! Niet netjes aangepakt!

, 05-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Geweldige sushi en service

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat heerlijk dat je hier op zondagmiddag vroeg gewoon eten kan bestellen en dat het dan loeivers en super lekker oo tijd gebracht wordt. Veel sushi besteld overal in Almere maar deze is de lekkerste

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor het eerst was teleurstellend. Bezorgmoment gekozen 17:30 maar uiteindelijk was het eten er om 18:30! Vooral erg vervelend met kinderen die normaal om 19:00 naar bed gaan. Daarnaast was de gefrituurde sushi niet meer warm en was de avocado bruin uitgeslagen, hoe lang stond het al klaar vroegen wij ons af...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

40 minuten te laat

, 23-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was heerlijk vers en fijn rekening gehouden met onze wensen! Ook snel geleverd.

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Verse sushi van goede kwaliteit. Service en klantvriendelijkheid is erg goed!

Reactie van Mr. Sushi:Bedankt voor uw positieve feedback :) Mvg, Mr.Sushi

, 17-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating